مدیرعامل منطقه ویژه پارس: از فعالیت سرمایه گذاران ژاپنی استقبال می كنیم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، مسعود نصوری روز سه شنبه در نشست مشترك با سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران افزود: امیدواریم این نشست ها و بازدیدها بتواند باعث توسعه و تقویت روابط فی مابین دو كشور شود.

وی اضافه كرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اماده است در همه شرایط میزبان سرمایه گذاران و فعالان بخش اقتصادی كشور ژاپن برای بازدید از توانمندی های صنعت نفت ایران در پارس جنوبی و فعالیت در این حوزه راهبردی باشد.

نصوری یادآور شد: منطقه ویژه پارس، پایتخت انرژی جمهوری اسلامی ایران است و تمام همكاران ما در صنعت نفت برای توسعه این صنعت عظیم دست به دست هم دادند و در سال جهاد اقتصادی گامهای پرشتاب و موثری برای توسعه این حوزه عملیاتی و راهبردی برداشتند.

وی، حضور سفیر ژاپن را در منطقه ویژه پارس، مهم ارزیابی كرد و اظهار داشت: از اینكه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به عنوان آغاز سفر خود به استان بوشهر انتخاب كردید قدردانی می كنیم و امیدواریم برای گسترش روابط دو كشور در حوزه صنعت نفت و گاز و همكاری های بیشتر، زمینه های موثری فراهم شود.

نصوری با اشاره به حادثه تلخ 11 مارس2011 ژاپن، تصریح كرد: این اتفاق تلخ را بار دیگر به ملت و دولت ژاپن تسلیت می گویم و از آنجایی كه ما براساس آموزه های دینی همواره خود را در آلام و دردهای بشری سهیم می دانیم، در حادثه ژاپن نیز ملت و دولت ایران سعی كرد تا در این درد و مصیبت ژاپن سهیم و شریك باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تحریم ها را در روند توسعه و پیشرفت فعالیت های عمرانی، اقتصادی و انرژی كشورمان بی اثر دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران با مدل اقتصادی خاص خود 32 سال است كه در تحریم های مختلف استكبار و دشمنان این آب و خاك فعالیت هایی داشته كه چشم جهانیان را به خود خیره كرده است.

بازدید از فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی، پتروشیمی برزویه، شهرتاریخی سیراف، شركت در كارگروه اقتصادی استان بوشهر، دیدار با استاندار بوشهر، بازدید از تاسیسات بندری و كشتی سازی صدرا، پارك علم و فناوری خلیج فارس و همچنین دانشگاه خلیج فارس بوشهر از مهمترین برنامه های سفر سفیر ژاپن به استان بوشهر در روزهای 9 و 10 اسفند ماه است. ك/2

632/539/





:: برچسب‌ها: دوچرخه , قرمز , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: